מידע נגיש
ויקטורי מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות את האפשרות לקבל מידע הנמסר בשם החברה,
באמצעות פורמטים נגישים.
במידת הצורך בהקראה או במילוי טפסים, ניתן לפנות לעובדי השירות בחנויות בפגישה פרונטלית
או בטלפון
שירות לקוחות נגיש
הדרכות עובדים- נותני השירות בחברה עוברים הדרכות כיצד לספק שירות נגיש ללקוחותינו
מוקד טלפוני נגיש
המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של ויקטורי בטלפון 7157100-074 בימים א'-ה' בין השעות
09:00-14:00
אמצעים נוספים ליצירת קשר
שירות פרונטלי - בימים א'-ה' בין השעות 09:00-14:00 במשרדי החברה בכתובת שידלובסקי 3 יבנה
פניה באמצעות הדואר לכתובת: ויקטורי רשת סופרמרקטים בע"מ, רחוב שידלובסקי 3 יבנה.
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל
האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר. במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה
כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים
ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
פרטי רכז הנגישות בויקטורי
שאלות, תלונות והצעות ניתן לפנות אל: אביתר כהן- רכז/ת הנגישות של החברה.
טלפון : 074-7157132 מייל Evyatar@victory1.co.il בימים א-ה בין השעות 13:00-16:0.
דוא"ל : Eviatar@victory1.co. il
Please Rotate Your Device(or click to continue)
לקוחות יקרים,
המבצעים המסומנים MaxCard, מותנים בתשלום באמצעות כרטיס אשראי מקס ויקטורי .